Aktualności

AGCO-Massey Ferguson informuje o krokach, jakie podjęła w celu wsparcia swoich klientów, dilerówi pracowników w związku z epidemią koronawirusa

Massey Ferguson, światowa marka koncernu AGCO (NYSE:AGCO), podjęła decyzję o wstrzymaniu działań produkcyjnych w swoim zakładzie konstrukcji ciągników Beauvais począwszy od 17 marca, kierując się wytycznymi odpowiedzialności korporacyjnej dotyczącej ochrony zdrowia i bezpieczeństwa pracowników oraz reagując na problem braku dostaw.

Tę samą decyzję podjęto w fabryce kombajnów AGCO we włoskim Breganze, gdzie przed planowanym na 16 marca wstrzymaniem produkcji podejmowane są doraźne środki mające na celu przygotowanie zakładu do wznowienia pracy, gdy sytuacja będzie na to pozwalała.
Obecnie wytwarzanie i dostawa produktów AGCO do dealerów jest zapewniana przez fabryki maszyn zielonkowych we Feucht i Wolfenbüttel w Niemczech. Choć niektóre działania produkcyjne zostały tymczasowo wstrzymane, zespoły Massey Ferguson nieprzerwanie zapewniają kluczowe wsparcie dealerom i klientom w ich codziennych pracach dotyczących wytwarzania żywności. W czasach tak bezprecedensowego kryzysu rolnictwo i rolnicy są ważniejsi niż kiedykolwiek. Przezwyciężenie tej globalnej pandemii nie będzie możliwe bez zapewnienia odpowiedniego zaopatrzenia w żywność.

„Tak jak wszyscy inni producenci na całym świecie, Massey Ferguson zmaga się z plagą koronawirusa, aby chronić swoich pracowników, dilerów i klientów. Należąca do AGCO marka Massey Ferguson pozostaje silna w obliczu niepewności, jaką stwarza pandemia. Nasi pracownicy na całym świecie robią wszystko, co w ich mocy, aby chronić siebie, naszych klientów i społeczności. Chcę im za to podziękować” – powiedział Thierry Lhotte, Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający Massey Ferguson w Europie i na Bliskim Wschodzie – „W związku z tym pod koniec lutego, gdy rozpoczął się kryzys we Włoszech, wprowadziliśmy międzynarodowe i krajowe ograniczenia dotyczące podróżowania, drastycznie podnieśliśmy wymagania sanitarne, umożliwiliśmy pracę zdalną oraz przesunęliśmy godziny pracy zgodnie z zaleceniami w sprawie dystansu społecznego”.

„Sprostanie zapotrzebowaniu na nasze usługi ze strony dealerów i klientów pozostaje naszym najwyższym priorytetem i jest częścią DNA naszej prostej i niezawodnej marki! Od dziś nasze magazyny będą otwarte i dostępne dla naszych dilerów i klientów. Obiekty AGCO Parts, z głównym magazynem w Ennery (Francja) na czele, są czynne, aby pomóc rolnikom w ich działalności i zapewnić światu dostęp do żywności w tym trudnym czasie. Nasze zespoły ds. części i usług współpracują z zespołami naszych dealerów, którzy także kontynuują swoją pracę, aby świadczyć najlepsze w branży usługi bez względu na przeciwności. W skład tych usług wchodzą dostawa części i serwis, a także dostępna na żądanie flota 350 ciągników zastępczych oferowanych w ramach programu MF Always Running we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, Polsce, Norwegii i Danii w celu zapewnienia naszym klientom jak najdłuższej ciągłości pracy. Podczas sezonów sadzenia i zbiorów na obu półkulach nasza firma pełni bardzo odpowiedzialną rolę w zapewnianiu żywności dla świata. Jesteśmy do usług naszych rolników i wytwórców. Podczas gdy wiele osób walczy z pandemią zostając w domu, ludzie, którzy zaopatrują nas w pożywienie, mają inne obowiązki. W tym kryzysie istnieje wielu bohaterów, którzy pracują poza domem po to, by każdy miał co jeść” – dodał Pan Lhotte.

„Podczas gdy dbamy o przestrzeganie surowych zasad higieny i zaleceń dystansu społecznego dla pracowników przebywających w zakładach, zespół Massey Ferguson w Beauvais wraz z kolegami i koleżankami z GIMA podarowali szpitalowi w Beauvais 10 000 masek (chirurgicznych i FFP2) oraz rękawiczek i kombinezonów pochodzących z własnych zapasów, aby wesprzeć dzielnych pracowników medycznych niestrudzenie ratujących życie członkom naszych społeczności. Jesteśmy bardzo dumni z naszych pracowników-wolontariuszy i wdzięczni za ich poświęcenie w kontynuowaniu pracy w wielu naszych zakładach na całym świecie, dbając, by nasi klienci mogli każdego dnia liczyć na nasze wiodące w branży usługi i wsparcie. Mimo narzuconego dystansu społecznego czujemy się bardziej zjednoczeni niż kiedykolwiek, tworząc z naszymi dealerami i klientami jeden globalny zespół” – podsumował Pan Lhotte.

W tym samym czasie Massey Ferguson wprowadza również zmiany organizacyjne mające dostosować firmę do dynamicznie zmieniających się realiów i przygotować ją na wznowienie działalności produkcyjnej i handlowej, gdy pozwolą na to warunki sanitarne i dostępność części.