Aktualności

Nowa inicjatywa posprzedażowa usprawniająca obsługę klienta Massey Ferguson

Infolinia pomocy technicznej dla użytkowników końcowych produktów Massey Ferguson dostępna przez całą dobę

Aby znacznie przyspieszyć działania posprzedażowe Massey Ferguson uruchomił nową całodobową infolinię obsługi klienta w zakresie spraw dotyczących serwisu.

“Podkreślając nasze całkowite skupienie na kliencie, opracowaliśmy tę inicjatywę, aby jeszcze bardziej ulepszyć doświadczenia klientów z Massey Ferguson, wzmocnić naszą komunikację i kontakt z rolnikami oraz uzupełnić usługi już świadczone przez naszą sieć dealerską MF” – mówi Adam Dębski, lider zespołu wsparcia technicznego Massey Ferguson na terenie Polski.

Massey Ferguson wdrożył również AGCO Tech Connect – nowy dostosowany do potrzeb dealerów MF system wsparcia technicznego i zarządzania sprawami, mający na celu ograniczenie przestojów maszyny.

Nowa linia obsługi klienta umożliwia użytkownikom końcowym rozmowę z przedstawicielem serwisu MF przez całą dobę, 365 dni w roku. „Jeśli właściciele lub użytkownicy mają pytania związane z serwisem i nie mogą skontaktować się z lokalnym dealerem MF, mogą zadzwonić pod ten numer, a my upewnimy się, że otrzymają odpowiednią pomoc” – wyjaśnia Adam Dębski. „Wszystkie połączenia są monitorowane i kontrolowane, aby upewnić się, że zapytania zostały rozpatrzone w sposób satysfakcjonujący klienta. Linia wsparcia zapewnia nam dodatkowy kanał do przechwytywania wszystkich zapytań serwisowych od użytkowników końcowych, pomagając w ten sposób ulepszyć nasze analizy oraz produkty, prowadzić szybkie diagnozy oraz rozwiązania spraw serwisowych.” Numer linii serwisowej obsługi klienta Massey Ferguson to: +48 61 662 55 55.

Wyczerpujące informacje na temat wsparcia posprzedażowego Massey Ferguson są dostępne na nowej, dedykowanej stronie internetowej poświęconej częściom i serwisowi: https://www.agcopartsandservice.com/eame/pl_PL/service/brands/massey-ferguson.html. Użytkownicy mogą wyszukiwać dealerów MF, uzyskiwać dostęp do katalogów części i broszur, pobrać aplikację Parts Books to GO ™, przeglądać akcesoria montowane przez dealerów i kupować markowe gadżety MF.

System wsparcia technicznego i zarzadzania sprawami dealera MF Tech Connect podnosi poprzeczkę w zakresie stosowania technologii interaktywnych do wspomagania przeglądów, napraw i konserwacji maszyn. Umożliwia serwisantom dealera szybkie i łatwe lokalizowanie informacji i przesyłanie uwag technicznych do Massey Ferguson za pośrednictwem komputera, tabletu lub smartfona. W razie potrzeby wsparcie techniczne może być udzielone bezpośrednio przez fabrykę MF serwisantowi w terenie. „Zastosowanie najnowszej technologii pozwala nam proaktywnie dostrzegać trendy w danych szybciej niż kiedykolwiek wcześniej i efektywnie przydzielać wsparcie terenowe” – komentuje Adam Dębski. „Ponadto pomaga nam ukierunkować szkolenia i wsparcie dealerów w określonych obszarach produktów. Dzięki Tech Connect rewolucjonizujemy rolę serwisantów dealerów MF i wprowadzamy warsztat w erę informacji cyfrowej”.

“Wdrożenie wszystkich tych nowych usług i udogodnień posprzedażowych jest częścią zobowiązania Massey Ferguson do umieszczenia klienta w centrum wszystkiego co robimy ” - dodaje. „Skupiamy się na zapewnieniu bezproblemowej podróży klienta w każdym punkcie kontaktu z Massey Ferguson i przez cały cykl życia każdej maszyny MF”.

Massey Ferguson oferuje pełną gamę produktów, w tym ciągniki, kombajny zbożowe, prasy belujące, prasy kostkujące, maszyny zielonkowe oraz ładowarki teleskopowe, narzędzia do siana i pasz oraz sprzęt do transportu bliskiego.