Aktualności

Właściciel, dealer i ciągnik w 100% połączeni w systemie MF Connect od Massey Ferguson

Massey Ferguson, międzynarodowa marka koncernu AGCO (NYSE:AGCO),z przyjemnością informuje o uruchomieniu swego nowego systemu monitorowania floty MF Connect, dzięki któremu klienci mogą precyzyjnie monitorować urządzenia marki Massey Ferguson oraz AGCO, a także całą flotę dowolnych odpowiednio wyposażonych pojazdów.

„Massey Ferguson od długiego czasu pracuje nad rozwojem rozwiązań komunikacyjnych, których zadaniem jest zwiększenie wydajności i ułatwienie pracy”, powiedział Francesco Quaranta, Wiceprezes ds. Sprzedaży, Marketingu i Zarządzania Produktem Wschód Massey Ferguson Europa i Bliski Wschód.

„Jesteśmy jednym z pierwszych producentów ciągników, którzy wdrożyli ISOBUS oraz rozwiązania telemetryczne przy użyciu AGCOMMAND i stale doskonalą zalety tych rozwiązań. Teraz poszliśmy krok dalej, łącząc wszystko ze wszystkim, zgodnie z zaangażowaniem marki Fuse® w dostarczanie rozwiązań dla inteligentnego rolnictwa ukierunkowanych na cyfryzację całych gospodarstw naszych klientów i innych zainteresowanych stron.

Dzięki MF Connect nasi klienci mają teraz wgląd w czynności wykonywane przez maszyny oraz ich parametry robocze w czasie rzeczywistym, na ekranie telefonu, tabletu lub komputera. Dzięki temu właściciele i osoby kierujące mogą zarządzać operacjami w sposób bardziej skuteczny i pozwalający na doskonalenie wydajności pracy dzięki funkcjom zdalnej diagnostyki, jednocześnie wydłużając czas sprawności maszyn”, dodał Quaranta.

MF Connect umożliwia monitorowanie całej floty pojazdów, łącznie z pojazdami innych producentów wyposażonymi w dedykowane moduły. Po utworzeniu prywatnego profilu na dedykowanej platformie (która została uruchomiona podczas targów Agritechnica) użytkownik może się bezpiecznie i szybko logować do systemu w celu zarejestrowania swej floty. System ten zapewnia wgląd w działanie maszyn wyposażonych w funkcję MF Connect poprzez bezpieczną stronę dostępną za pomocą komputera stacjonarnego lub urządzenia mobilnego.

Kluczowa zaleta MF Connect to możliwość sprawdzania, poprzez bezpieczny system zarządzania danymi, bieżącego położenie maszyn, przebytej drogi oraz innych parametrów, a także uzyskania szczegółowych informacji na temat rzeczywistego zużycia paliwa, raportów godzinowych i powiadomień dotyczących serwisu i obsługi technicznej.

Bezpośredni dostęp właścicieli do tych danych daje im możliwość ich wykorzystania w celu zmaksymalizowania wydajności oraz optymalizacji operacji, wykorzystania maszyn i czasu ich sprawności.

Oprócz wspomagania procesu wprowadzania zmian mających na celu uzyskanie natychmiastowej poprawy wydajności system MF Connect zapewnia duże ilości danych do analizy, np. pozwalających ustalić najczęstsze przyczyny przestojów, tj. „wąskie gardła”.

Po uzyskaniu pozwolenia od klienta dealer może zdalnie monitorować jego maszyny i wspomagać ich obsługę poprzez przekazywanie powiadomień i alarmów. Dzięki termu pracownicy serwisu zostaną natychmiast powiadomieni o alarmie, co umożliwia zdalne i natychmiastowe rozpoczęcie procedury rozwiązania danego problemu, często zanim sam właściciel lub użytkownik będzie świadomy jego wystąpienia. Taka zapobiegawcza obsług techniczna powoduje maksymalizację czasu sprawności każdej maszyny.

Ciągniki Massey Ferguson w wersjach od MF 5700 S, MF 6700 S, MF 7700 S do MF 8700S mogą być fabrycznie wyposażone w system MF Connect.